Heldag på stan

Varit på stan heladagen idag, men mina två söta systrar och deras söta döttrar! :) Som dom växer, blir bara större och större varje gång man träffar dom :P
Men vi gick runt lite på stan sedan käkade vi mat, då det började ösregna och åska, tänkte hälsa på pappa men blev inte så, tänkte inte gå i spöregnet med tubtop och en carigan :P Big noo to that!

Men Jasmin gick så fortsatte jag och malin gå på stan, fördröjde tiden med att hitta en AS snygg outfit, tycker den var het, nästan allt var på rea också.. kanske ska ta och köpa när man får pengar? Om ingen jävel hinner före ;)


hahahahha sååå jävla fuult vet inte vart jag ska ta vägen :D
Nemen jag och malin ville väl fördröja tiden medans det spöregnade där ute :P

Detta var också en skönhet inne på monki ;) fast den ser rätt cool ut på färgerna på bild:P Men Nej tack!


Tack flickor för en trevlig dag på stan :)

Kommentarer
Postat av: jsmin

haha...bara SÅÅ fräck:)

2009-08-14 @ 16:52:17
Postat av: Åza

sv till jasmin: haha jaa menar ju det :D

2009-08-14 @ 17:13:13
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: malin p

man alltså paljett jackan var ju fin

2009-08-14 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0