Gosh!

Är helt slut från igår!
Var på stan med systrarna åka hem till pappa och åt middag och fikade lite grann,
Sedan blev det hem till Malin där vi myste, jag och maria drack cider

(just ja maria är här på besök! har glömt sagt det!)

Sedan fick jag lite schysst kläder från maria och ett par as coola skor!
Jag beslöt mig för att dra till Pontus (inte min pojk) och förfesta med dig vid 22 tiden, där var micke, basse, pontus och pontus. Trevliga människor, dom bjöd mig på öl och grogg!
Sedan bytte jag om tog på mig dom nya skorna och ett linne jag fick av Maria. Drog till stan träffade massor med bekanta där borta (kollade på Dead by april) Dom var riktigt bra live, gillar inte sån musik men dom var riktigt bra må jag säga. Men iaf.. träffade klasskompisar, bästa vänner, bekanta, lodisar, äckel och lite allt möjligt!

Slutade med att jag och pontus var själva på stan och köpte en stripstallrik och tog en taxi hem. kom hem halv 5 halv 6 i morse. Har världens baksmälla just nu.. men har nyss tryckt i mig en pizza från OnlinePizza.se, ska fixa mig nu för jag ska ner på stan och träffa mina söta "små" systrar.. (jag är ju yngst, men känns som vi är typ lika gamla)

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0