ganska jobbigt faktiskt

Vaknade för en timme sen, kunde inte somna i går kväll.. vaknade runt tolv och tänkte fan måste vakna nu, men somnade om.. sen vaknade jag så varje halvtimme och försökte värkligen vakna! men NEJ.. ögonen slöt sig innan jag han ens godmorgon. nej usch..

Idag vet jag inte allas vad som händer är väldigt sugen¨på fest idag, känns som evigheter sen även fast det var förra helgen men ändå (A) Får se, har ju en massa sprit iaf =)

Fick nyss ett sms från en söt gamal klassskamrat om jag ville komma till strängsän i morgon och festa, gud! Det hade varit jätte kul, men har ju inte ett jävla öre! Så jävla fattig man är.. saknar de små krypen där borta! 

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0