Blender.se

Min söta och äldsta syster ska spela i etuna idag (barva) Jag vill jätte gärna dit men vet inte om jag kommer dit(?) Vill ju se henne sjunga med sitt band, har aldrig gjort det förut även fast dom har varit i barva några gånger.. plus att hon brukar spela på Birka (båten) också.. Men men, jag har deras album iaf ;) haha

Maria Persson

Sökte hennes namn på google och det kom upp en jävla massa artiklar om henne och intervjuer som jag aldrig sett! haha på en stod det att "Maria Persson kan vara det största som hänt sen Charlotte Perrelli slog igenom" haha niiice ;)

Här är deras buss dom åker runt i :) Ni som bor i Etuna och ser den idag, vinka lite så kommer hon och resten av bandet bli glada :D


Haha smygreklam i min blogg, men deras nya album. =) Ser nästan ut som aquas framsida på album, men inte alls samma innehåll dock hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0