baksiis!

Hände rätt mycket men ändå rätt lite igår.
ja o pontus beslöt oss för chilla hemma hos tobbe och små dricka lite grann, men blev en vandring till ricky där det var jag och 4 killar som hade det allmänt trevligt. Dom blev skit fulla och jag var typ nykter men klunkade i mig fort så jag också kunde sitta och skratta åt deras dåliga skämt ;)

Kvällen begav oss till stan där vi tänkte gå ut även fast kl var kvar i två? Kom inte i.. men var väl lika bra, ganska onödigt att gå ut så sent. Snodde en cykel på vägen som jag cyklade på och nästan ramlade omkull, (killcykel desutom, lite öm där nere förtillfället!)..

Anyway, jag pontus och tobbe drog till Subway och käkade (mina händer stinker från mackan fortfarande, går inte bort,, USH) Sedan såg vi ett par trevliga bekanta människor som vi vandrade med en bit hem, hittade en till cyklen som jag gav bort till tobiaz. Men minns inte så mycket så har itne så mycket att berätta förutom att jag skrattade så jag grät när jag och pontus kom hem, han var ett fyllesvin (även fast han inte erkänner det idag att han var så full, men men)
Tack allesammans för en trevligkväll!


Just ja! har en stukad fot okcså! INGEN aning hur det gick till men på vägen hem tog det cirka 1 timme längre än vad det brukar göra att gå från stan hem.. men inte så konstigt när det blåser och går i 9 cm klackar och haltar som en gorilla..
Pontus var en gentleman och bar mig nästan hela vägen hem :)  Ps. Bilder kommer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0