will you merry me

Mår fortfarande inte så bra så jag sitter hemma och tråkar, men jag ahr hela påsklovet att ta igen på! ;)
Sitter och kollar runt lite på datorn räkna ut vad min student utstyrsel kostar  sammanlagt och jag kommer ha råd med de som tur e.. Blev lite dyrt men man tar ju studenten bara En gång =) Och det ska vara en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv! Har upplevt två redan! :D Men som sagt, kollade runt lite och helt plötsligt började jag kolla på brudklänningar och GUD säger jag bara!

Denna klänning är en klänning som jag vill ha när/om jag gifter mig!
INGEN annan utan denna <3



Got damn! Blir så sugen på att gifta mig när man ser sånt här konstverk alltså!
Pontus will you merry me ? Kanske är på tiden, vi har ju varit tillsammans i snart år ;)

pz ♥

Kommentarer
Postat av: parinya

Brudklänningen var verkligen jättefin:)

2009-04-07 @ 14:14:06
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0