Vilse i skogen

godmorgon! Var uite med hunden nyss. Var ganska mysigt. HAde på mig sköna kläder och gick in i en skog jag inte varit i, den var rätt så mysig, tror den skulle vra mysigare om de var vår/sommar. Vi gick där ebba och jag och sedan tänkte jag "shit har ingen mobil, jag har ingen aning vad klockan är" Så då var vi tvunga att vända om för att har en tid att passa liksom =) meen hittade inte ut :O HAHA Så ja sa ebba gå dit vi ska! så hittade hon tillbaka, haha så söt hon är :) Var en ganska rolig upplevelse, sist jag gick vilse i skogen var när jag och en kompis (Romina) var små typ 10 år? Och det var vinter och mörkt. Mitt ute i skogen såtr vi där och hittar inte tillbaka, usch DÅ fick jag panik. hörde hennes pappa ropade långt långt bort på oss. haha usch! :D

Ne nu ska ja laga lite mat innan jag ska till skolan, visst har redan missat vå lektioner, menmen..
pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0