Vårstädning

oj OJ vad jag har stått i idag =)
Var i skolan slutade kvart över tolv gick på stan med sofia en snabbis. har "hittat" skorna jag ska ha på studenten nu iaf ! :D YES! Sedan åkte jag och pontus och storhandlade. Kom hem städade kylskåpet, packade in alla grejor och sedan städade balkongen innebär;
Rensa askop, plocka fimpar på golvet/löv = 50 st fimpar ganska exakt, Plockade ner ett vintrinskå (stavas) Fick gå två rundor massa glas och grejer, damsög (gjorde Pia) Torkade betonggolvet, toskade rennorna och "staketet/stängslet" Så nu är ÄNTLIGEN balkongen fräch :)
Sedan har jag disckat och städat toaletten och hängt in vinterjackor och stoppat undan tjocka halsdukar och lite annat smått.

För nu ÄR våren här!

Tänkte hitta på något idag men känner att jag inte orkar de, ska ha en skön hemmakväll med mig själv =) KOlla på talang som börjar idag, de är ganska roligt faktiskt :D
I morgon blir det Gym och "powerwalk"

pz ♥


Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 21:25:05
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: sofia

duktig du är då :D

2009-04-04 @ 03:03:38
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0