världens äckligaste skavsår!

I morse vaknade jag helt död, vi beställde pizza från pizzaonline som nu har fått en ny pizzeria med. förut hade dom bara venezia. Men anyway... Det var svin gott, har suttit och dega framför tv resten av dagen, funderar strakt på att hoppa in i duschen, har funderat på det väldigt länge nu! Men har verkligen ingen ork.

I morrn är det skola, men bara en lektion för min del! så slutar runt tolv då ska ja sola sola sola! Jag har bara andvänt solkortet en gång! Och solat ute typ 3 gånger bara! Fan Måste verkligen bli brun till studenten, skiter om klänningen går sönder eller nånting annat struklar så länge jag är brun! :D haha typ ;)

Men iaf, nu ska ja hoppa in i duschen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0