Gårdagen

oj vilken härlig dag igår! Mycket kommer skrivas nu!
Åkte hem till jasse och sydde in ett par jeans och gjorde sönder ett bar andra, håller på och syr en tubtop också. Jag tycker om att sy, fick bra betyg i syslöjden med =)

Men iaf, sen åkte vi till ica och köpte chips så vi satt och moffade, sedan fick jag sms från pontus att han ville att jag skulle komma förbi där han var (festade med sina vänner typ granne med oss)
Jenny erbjöd sig sprit också, så då tänkte jag okej gratis dricka sure! Tack jenny! Så jag tog första bussen 22.15 från borsökna och sedan stressade hemåt för att byta skor och tröja. Jag hade jupå mig mina jenas som jag tog sönder samma dag och nästan helt osminkad. så jag han bara byta tröja och sedan springa iväg igen, upp till hästskobacken där det var massa trevligt folk. Det bjöds på sprit och gratis inträde till krogen som vi bar av oss till sedan.  (tack kenny och niclas!!)

Var ensam tjej när vi drog ut vet inte vart jenny tog vägen? Men iaf så träffade jag på två vänner vid toan som jag var med. Eller a cassi (en gammal klasskompis) drog med sin kille så det blev bara jag och frida (jasses killes syster) Känner inte henne så där bra, men vi hade fan skit kul! vi röjde på dans golvet kan jag lova! En mycket söt tjej de där.

Sedan var hon tvungen att skynda sig till bussen så jag tänkte gå ut på samma gång men hade fan inte den blekaste vart min garderobslapp var? Så jag fick gå tillbaka in och leta efter min kära pojkvän som inte var någonstans, jag hade min mobil i jackfickan som var inne i garderoben. *suck!

Men såg D.D (dennis) Så sprang till han och frågade efter telefon så jag fick tag på pontus. Och han hade inte heller mitt garderobskort. Ricky hade det tydligen? Så fick lov att leta efter honom, men till slut så såg vi honom på dansgolvet dansades haha :)

Så fick min kära jacka till slut, efter det gick vi till grillen vid himelriket och moffade kebabtallrik allihoppa (tack niclas och kenny för den) Sedan träffade vi på robin och eliasson små pratade lite med dom och Äntlign så tog vi en taxi hem!


Det var skönt för jag hade dansade så mycket så hade världens största skavsår! Skulle egentligen till jasse idag och sola men kan inte ha några skor på mig för det gör så fucking ont! så sitter hemma med pontalonta just nu!
Tråk, har inget plåster heller!

Haha, det var ganska mycket jag skrev, men det var mycket rolg kväll iaf, visst hade lovat mig själv att inte dricka, men igår kommer jag ihåg ALLT! *yeay 4 me!  Nästa helt är det ju valborg också, och helgen efter det är det sofia som fyller 20! Och helgen efter det 4 veckor kvar till studenten! ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0