sommar väder?

När jag varit ute med hunden så drog jag till stan i det sköna vädret! Helt undebart väder, visst?
Mötte pontus på stan och vi gick och köpte student grejor. så nu är två saker köpta! Skönt.
Kom hem och fick ryck och ville baka, så vi drog till Hampus och hämtade pengar som jenny var skyldig honom sedan drog vi till ica och handlade en massa saker. Efter när vi kom hem så började det bakas!

Jag gjorde neg*rbollar , visst de e inte riktigt bakning (iaf inte för en bagardotter som jag är) Och pontus gjorde kakor. Han inprovicerade helt och hållet. det blev nån slags banan kaka. Får se hur goda dom blev sen..

Gick ut med hunden en sväng medans pontus förbereder maten och diskade.
Han och jag har haft det riktigt roligt idag. Flummat oss som bara den! Han har fått nått cpryck (vårkänslor kanske)
Han är helt konstig, typ övertrött fast han inte är trött :P Hajar ni?

Iaf, vi ska äta mat snart och efterdet blir det myspys, vi ska kolla på talang och äta chips och mina bollar som jag gjort.! Skönt att han inte heller ska festa idag, hoppas jag iaf att vi inte ska! Man blir ju frestad när någon frågar. Kan inte säga nej för då ångrar jag mig. så RING MIG INTE! haha :D


Ebba ligger och rullar sig *sötnöt!                       


och MAssor med sippor har lagit ut! *man blir ju så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0