Maria is like the Mariah

Har nyss kommit hem från en skit härligdag!
Var i skolan på en lektion sedan sprang jag och sofia runt på stan och letade studentgrejer (lakan och sånt) kollade vad det kostade. Efter det blev det Årets första glass! Cornetto citron! *älskar citron glass!

Sedan tog jag bussen till Jasse där malin och micke var. Maria kom ju till stan vid fyra!! (min Äldsta syster) SYSTER
Så jag ringde pontus och be han komma med kött så vi satt och grillade, det var skit mysigt, lite kallt men m,ysigt alla satt med tjockiströjor.

Sedan blev det en massa roliga youtube klipp! Jag coh micke sparka boll också, jag äger ju han på det och alla andra också ;) Bira blev det så klart också, fast har ju sagt till mig själv att inte dricka lika mycket längre, ni kanske läst och förstår varför =) haha
( AA )  En gång Alagare Alltid Alagare
Sorligt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0