Trött

Härlig dag idag, var i Borsökna hos min syster som fyllde 23 år =)
Massa folk och skön stämmning.. Nu är jag helt slut.. funderar på en Nap? Men det lär jag inte göra kommer säker hoppa i badet som jag brukar göra när jag inte orkar göra nånting men ändå vill göra nått.
 Får se hur det blir med Parkhänget i morgon, ska vara mulet och Kanske regna , Med Ida vill köra på endå får se vad sofia säger =) Jag kan nog sitta och mysa med en stor skön tröjja, det är ju
ändå varmt i luften :)
Men men nu ska jag hitta på något, Vill sitta och leta grejer till studenten men har ju hittat allt redan :S allt är klart ska köpa en väska.  Men nu vill jag inte prata om sånt så nej!

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0