sliten

Har ganska nydligen kommit hem från Jasmin.
Hon ringde mig vid tolv och väckte mig och frågade om jag ville följa med henne på stan och jodå klart jag kunde, vi skulle ha parkhungit idag men de skulle blivit dåligt väder så blev inge av. Så klädde på mig och drog ner på stan var där i cirka 6 timmar. Sedan käkade vi på stan och drog hem till henne. Det första vi gör är att sätta på bastun och nattade Malina. När hon sov sprang vi ner och basta. Så jävla skönt 100 grader var det *mums!
Efter det blev det mest slappa framför Tv :) Och käkade massa tårta som blev över från igår och chokladbollar! Gotti

Nu är jag hemma och har provat hela min studentutstyrsel för jag köpte nämligen väskan idag :) Inte så jätte billig men den är fin! Så jag har allt avklarat nu ska jag bara börja sola! Orkar ju aldrig göra det. Men Imorgon då SKA jag sola.
Ska nemligen upp tidigt till Tandläkaren i morgon 10.00 ska jag vara där =(
Så blir väl solning efter det, Meeen ska aldrig säga jag lovar. ettutre gör jag någonting annat! :P

Ska prata med brudarna om det blir parkhäng i morgon? Får se vad dom säger :)
Ska käka kvällmacka och göra iorningmig för bedden om jag ska kunna komma upp i morgon!
Godnatt med er!

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0