Sko problem till studenten

Åkte till skolan vid 3 ? lyssnade på läraren "pekka" visade hur man ska sitta vid datorn. Sedan åkte jag och sofia fort som satan till henne hämte hennes negativ och åkte till fotolektionen. Då vi inte skulle framkalla våra foton, ne vi skulle ut och fota nån demostration på frisdags torget.så vi gick dit gick skit =/ Kom tillbaka och la in alla bildet (trodde jag) sedan tog bort dom från kameran, typ 10 bilder av 50 funkade för jag hade klantat mig (hade inge utrymme på hårdisken så bilderna gick inte att öppnas) Läraren "gunnar" tjatade om de där typ 511 gånger. "vad har ni lärt er idag? förutom att inte formatera kameran förrän ni kollat att bilderna funkar" *onda bilcken mot mig* Jaja det räcker om du säger det EN gång.
Visst hade inte brytt mig lika mycket om jag inte var på dålig humör men ändå :P
Slutade 19 så har itne hunnit gjort så mycket här hemma, mest degat bara. Känner mig sugen på nått gott (tror jag har chips i skåpet !!)

Har inte lagt upp dagens klädsel på väldigt länge har jag tänkt på, gör de sen om jag orkar :P får se
En sak till innan jag avslutar här! Måste bara säga att jag kan INTE sluta tänka på vilka skor jag ska ha på mig på studenten! En sak är säker, jag ska inte säga vad jag ska ha för några. Jag har pratat om vad jag vill ha ungefär, och nu har några "tagit" min idé och det är ju inte så jättekul =/ Så jag får fundera på något annat och hållakäften och prata med dom som jag vet har andra ideér :D

Eller någon som vill dela med sig av nått/några förslag?

pz ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

jah har inte änns en klänning :O. men jag tror skorna är mera problem. Men tycker att vi kör på det vi har snackat om i sko väg.. om du vet vad jag menar.. :P??

2009-04-02 @ 22:51:06
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: fan vad tråkigt. för om man kör en enkel klänning och gör våran ide kan det vara snyggt och annolunda.

jo absolut. det kan vi göra. =)

2009-04-02 @ 23:39:03
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0