sjuk!?

Var nyss på stan med min kära syster (Malin) Vi letade presenter till min andra syster (jasmin) som fyller år snart.
Kännde mig väldigt illamående hela vandringen på stan, åkte vi med bussen till Jasmin men jag hoppade av bussen vid mig för mår inge bra alls, men känner att paniken sprider sig! För det är VÄRLDENS finaste väder ute och jag vill VILL verkligen dit och mysa på hennes 75 kvm stora altan :O Men som sagt mår inge vidare... känner mig inte illamående längre, nu har jag mest ont i huvudet =( ÅH vad liver SUGER ibland. Kunde jag inte må så här dåligt när det är skola eller så? Nu är det ju LOV! Döda den som skapade universum om jag blir sjuk nu på lovet =( 

Jaja hoppas ni har det bra , och att ni njuter av solen! (gör det åt mig med)
pz ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

oh tack så jätte mkt :)

2009-04-04 @ 16:57:18
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv jaa, älskar att resa :D

2009-04-04 @ 20:45:51
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0