Säg vem det fucking var som kasta!!

Har nyss kommit hem från en väldigt rolg dag med mina systrar har varit med dom hela dagen. Har inte skrattat så här mycket på väldigt länge! Skönt att jag har dom<3 (mina andra vänner med förstårs)
Kom ner på stan och gick på gina där dom var och provade en massa kläder. efter gick på på donken och gjorde nån rolig grej på marias Iphone (nån ande typ som svarar på ja och nej frågor) haha
Jag och malin skämde ut oss lite. vi skulle akta oss för en securitas bil och vi båda gick med barnvagnar och ja går inte förklara med vi gick för dom när dom skulle köra. var riktigt kul.

Oc ni som sätt skogsturken på youtube har kanske sett att han är känd eftersom det finn 1000 parodier på honom. Och vi åkte till pappa och käkade våfflor och gjorde massa as roliga parodier. Men får inte lägga upp dom för dom :D

Efter pappa så drog vi oss hemmåt, och nu kom jag hem :)
Nu ska jag försöka rippa en skiva! Hoppas det går för då kommer den upp på youtube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0