Red face

Är nu hemma efter en seg dag på stan. Vaknade halv nio i morse av att klockan ringer. Så gick upp klääde på mig käkade en macka och tog bussen till tandläkaren. Sattdär i typ 20 minuter innan jag fick komma in. Sedan kollade hon tänderna i 2 minuter och sa bara komma tillbaka om du känner att du behöver det. Du är alltid välkommen! Detta är din sista gång här...

Jag blev fan lite depp alltså :S Jag har varit där sen jag gick i 9an. Gick dit var tredje månad ungefär. Sorligt.
Fick se en skulptur hur mina tänder såg ut innan. HAHA jag typ skrek "OH shit!  Såg dom ut så där!?" haha
Jag menar jag Vet att jag hjade fulaste tänderna på hela planeten, men att dom var fulast i universum det kommer jag fan inte ihåg haha :D skoj

Iaf, så det avr min sista gång där. Efter det gick jag och köpte solkort och solade i en halv timma. Skönt som satan var det! Fick lite färg, men inte mycket ska sola gärnet nu fan, Måste bli brun annars kommer det se sjukt ut med studentklänningen. Vill inte vara lika vit som den :)

Iaf sedan tog jag bussen hem slängde mig in i duschen, så nu är jag fräsh!
Ska nog ta och laga lite mat :) Känner att min mage behöver det!
Ha en bra dag!

pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0