plugg,plugg,plugg,plugg.....

ännu en söndag.. men inte vilken söndag som helst! Har hållit mig alkoholfri hela helgen! Skönt som satan! Eller jo visst har ju smakat på lite öl men har inte festat (har liksom kommit ihåg hela denna helg!)
Känner mig som en alkis när jag pratar/ksirver så här, men har ju som sagt inte kommit ihåg så mycket de senaste veckorna jag druckit. så har sagt till mig själv att tagga ner :) och en helg avklarad!

Och om en måndag
och 2 och 1/2 vecka är det studenten..

Vet inte om jag ska skratta eller gråta?
Har en person som kommer hjälpa mig lite grann iaf:)
Jag har kvar att göra:

• Hela historia kursen:
Antiken
Medeltiden
stormaktstid
industrialisering

Mdk med monica två uppg
mdk med kerstin hela kursen (men ska inte gör den kursen)
•dans:
två inlämmningar
prov i danshistoria
svenska a:
filmrecention
debattartikel
insändare


Sen är det ju det vi håller på med i religion och på foto B

Så jag har ju lite att stå ialltså.. =/ orkar verkligen inte! men men får se om jag överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0