Planera och organisera

Jag har kommit fund med en sak idag, jag tycker det är skit kul att sitta och planera och organisera och hjälpa folk. När jag "lägger mig i" (med tillåtesle) och hjälper folk. Till exempel nu så sitter jag och hjälper sofia med att hitta en studentklänning, och jag tycker det är sjuk kul! :D Hon var helt förtvivlad att henns klänning var slut slut så nu hittade jag en sida till henne med massa skit fina klänningar :D så hon ska visa mig när hon valt ut några snygga :D
Jag är helt spän på att se vad det blir, jag kanske är lite knäpp? men gillart ;)

Nu ska ja leka lite på datorn tills hon hittar någe fint, har inget bättre för mig :D
pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0