Ping island?

En mycket rolig dag idag må jag säga!

Åkte ner till stan mötte emma och efter det kom sofia, då drog vi och genrepade lite på scenen och det gick helt okej..
Sedan så drog vi och köpte mat, det blev subway! Mycket gott.. Satt och käkade gjort iordning oss inför dansaftonen. det avr många som uppträdde. tyog 2 timmar med 25 minuters paus. vi var NÄST sist! Vilket sög, för då stressade man upp sig, ist när man är fört då gör det inte lika mycket liksom då får man det överstökat :D

Men uppträdandet gick väl sådär, kunde gjort bättre ifrån mig, men dom som kollade på tyckte den var en cool dans även fast jag skämdes lite för den. Så det är väl skönt att höra! :)

Efter dansen så följde jag och pontus med basse och käkade. efter det åkte vi tre tillsammans hem och vandrade till konsum och alla nynnade på låten som jag dansade till. *dudududududuuun* (flacksar med armarna)
Vi köpte en massa gottis där, chips, cheese bolls,dip,cola,godis! *mums!

fick pröva på en kungastol också, det var lite roligt ;D Men iaf, efter det blev det hemmåt och simpson filmen blev det tittat på! Älskar den filmen! Och nu sitter jag här och skriver och tänkte slänge upp en bild från hur vi såg ut i ansiktet på dansen..


Bild tagen av (fotini.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

hoppas du får en jättebra valborg :)

2009-04-30 @ 09:46:05
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: sannie

Hoppas ni får en trevlig valborg! :)

/ Sannie

2009-04-30 @ 09:53:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0