Ojsan hoppsan

oj, har insätt att jag inte har skrivit på länge? ingen aning varför men nu så! im back on track.
Tänkte sova tidigt idag så jag kommer upp i morgon men nej! Det gick inte, jag var lite trött så jag satte på en film men blev bara allt piggare. Så tänkte chilla lite vid datorn ett tag till jag börjar bli trött igen :)

Jaa, vad har hänt under de dagarna jag inte skrivit. inte så mycket faktiskt..
Blev bjuden på Spicy hot igår av sofia! Vi satte åt på strömsholmen och käkade och snacka en massa skit. Det var mysigt. Tack sofia!
Jag och pontus har haft skrattanfall också :P haha det var kul!

Idag så hade jag foto b, vi var inne i mörkerummet och gjorde en massa fina kort *naaat!
Fan vad Sämst det gick alltså. Helt sjukt. Men men, Det var andra gången vi var det i b kursen alltså, och sista. vi har så några lektioner kvar så hinner inte göra många uppgifter om vi ska köra analogt, så det blir digitalt ist. det går ju liet snabbare :) Tar ju typ 2 min att redigera en bild, är inte så noga när jag gör. Kan ändå bara få g på den kursen eftesom jag har lämnat in allt senare än deadline.

Tänkte slänge upp en bild på dagens men kom på att jag inte har tagit nån så det sket sig :)
Kom och tänka på idag att jag inte haft puder eller liknade i ansiktet på jätte länge nu. *visst big deal* Men jag ahr varit beroende av det sen min fjortis tid ungefär. Har Alltid använd åtminstånde puder. Men annars Heeela köret. men känns väldigt skönt att bara slänga på sig mascara sen klart faktiskt. Har insett nu att jag inte behöver de där skiten :P Visst mina fräknar syns lite mer nu men jag är ju bara mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0