no more pipa för mig ikke

Tjolahopp! Är så grymt glad idag!
Har varit sol och värme hela dagen och mitt humör är på topp! Är så grymt peppad inför vårat parkhäng på tisdag. msn.se har lovat gott väder på tisdag! Härligt.. Då blir det 6 pack, chip, kanske pizza och lite pipa ( inte för min del, kom på att det är nikotin i tobaken) Vissa kanske tycker att det är töntigt att jag inte ens kan röka pipa för det är inte ens mycket nikotin i. Men tro mig jag vet mycket mer än så =) Får inte ens lukta på nikotin egentligen. Eller a ni förstår. För det mista lilla nikotinet jag får i mig så blir min "hjärna" beroende, Det är precis samma sak som alkolister. Skulle ni bjuda en alkis på en grogg som är jätte lite sprit i ? Nej.. precis samma sak här :)

NO MORE SMOKER!

Nångång kan jag berätta lite om boken jag läste för att sluta röka. Den är GULD värld. Ingen tror på mig förrän dom läst den själv =) Jag trodde inte på det, men jopp så vare ;)
 "Äntligen ikke rökare"

pz out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0