min halsmandlar svider

gårdagen var mycket roligt, hade bara en lektion sedan drog ja och några klasskompisar på stan en snabbis. Efter det så träffade jag och sofia Pontus och Basse, Dom skulle spela basket. så då tänkte vi varför inte följa med ? ;)

Så vi drog hem till mig för att hämta bollen, men vi kom ingen vart..  ja och sofia somnade en stund, sedan kolla vi på tv. till jag sa NEJ nu går vi och spelar. så då drog vi och lirade lite bakset, när vi blev trötta på det så blev det lite fotbolls king och till slut vanlig king. Det var en mycket rolig dag, skönt att få rör på sig lite.

Idag vaknade jag vid 6 tiden av att min hals verker så in åt helv*tet.. drack lite vatten och somnade om, Sedan vaknade jag av att sofia ringde. Och då det var bara en 20 minuter kvar innan bussen gick, men hade väldigt flottigt hår, fortfarande ont i halsen, mens verk.. så tänkte nej.. jag går upp och duschar och kommer sent ist..

Men nej jag somnade om endå. Vaknade lite innan vi skulle ha slutat skolan. så blev ingen skola för mig inte. Men lika bra kanske, har fortfarande ont i halsen.. Vet inte vart det kom ifrån?
Men får se om det börjar friskna till :)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har också skit ont i halsen och förlyld + sjukt ont i huvudet. :O

Kanske inte var så vart ute igår. Vi hade ju bara linne . krya på dig.



du får låna honom iaf hanns bilder, men itne irl ;)

2009-04-28 @ 13:33:56
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hejsan, vad fin blogg du har:)

Du kan gärna kolla in min blogg också, det skulle vara jätte snällt om du prenumererade på min blogg via bloglovin :)



Kram!

2009-04-28 @ 17:01:38
URL: http://janisamkaotii.blogg.se/
Postat av: kissiesflicka

men åh.. vad det är synd om dig. Jag hoppas att du avlider.



kissielover

2009-04-29 @ 09:44:12
URL: http://kissiesflicka.blogg.se/
Postat av: kissiesflicka

haha jasså? ;) vilken synd då för det kommer aldrig att hända sötnos.

ta livet av dig, make the world happy.

2009-04-29 @ 11:41:49
URL: http://kissiesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0