Lördagen & Idag


Vaknade upp och skyndade mig till min pappa där mina systrar var och vi käkade påskmiddag. Det avr mycket trevligt. Satt lite på balkongen som var 30 grader varmt.. och brände sönder mig på 10 minuter *Skoj
Sedan var det fort hem och dusch och fixa sig, och åke ner på stan där jag mötte sofia. Vi tog bussen till strängnäs 17.52 Och satte oss längs bak och tog en var sin 3,5 :) Det var mysigt. När vi vra framme träffade vi Ida haha hon såg rolig ut (en annan historia)  Anna och henns föräldrar kom efter en liten stund och hämtaade upp oss och då åkte vi till Emmas kusin emil.

Där drack vi, körde ölspel och hade  almänt kul..
Sedan kom en blackout
Efter det så var klockan lite innan 2 och vi drog ut från krogen (BK)
Då jag började nyktra till och fattade vad som hände liksom. Jag kollade på mina fötter och sa " va? när fick jag på mig odm här skorna?" -"Du har haft dom hela kvällen ditt cp?"
mm smaaart!

Efter en lååång vandring kom vi hem till emma (emmas pojkvän) Och käkade Världens godaste fyllekäk! Pasta med nån köttfärs. Det var skit gott! Tack emma!
Sedan gick vi och la oss och ja o sofia fick nått skrattanfall. Vi låg på en luftmadrass och hon hoppade på ena sidan så jag guppa upp på andra :)

Efter det så slockande VI har varit halvvaken från 8. vid 11 då alla vaknade så fick jag höra ett och annat från som hade hänt på förkröket. *förlåt alla
Skäms jag gör fan! Men var inget faligt men skämmigt att jag alltid ska glömma vad jag gör och vad som händer!
Men anyway.. Vi vid halv tolv dorg vi till konsum och köpte cola och chklad och efter det glassade jag och sofia i solen och väntade på bussen. Bussresan gick vääldigt fort, satt och pratade massa som hänt underkvällen och så där :)
Men jag tycker iaf att det var en skit rolig kväll, och minnesvärd (det jag minns)
Tack tjejor för en rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv, det var jätte rolgit och trevligt :D och jag kommer nog ihåg näst in till allt. :D

2009-04-12 @ 22:44:29
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0