Jag utmanar er!

har lite små tråkigt nu känner jag, är liksom inte trött heller?
Sitter och sjunger på lite låtar, inte lik mig. för jag har fobi för att nån ska höra mig sjunga.. Ingen aning varför det är så. Men när jag sjunger så gör jag mig till och sjunger falsk.. haha det kanske låter konstigt men vill verkligen inte sjunga mitt riktiga jag för nån.. utifall nån skulle dömma mig, tror att det är df jag inte sjunger iaf :P Men jaa pontus sitter ju med hörlurarna på så han hör ju inte mig då vågar jag sjunga haha :D

Ida påstår att jag sjöng en gång på riktigt för henne men Nej.. jag kommer ihåg den dagen såå väl.
Vi satt och sjöng kristina från duvemåla sånger och sen tog jag i men jag kommer ihåg att jag tänkte NEJ ÅZA sjung inte ut nu!!! haha så jag sjöng lit små falsk fast inte för falsk :D haha ni fattar ;)

Men Pontus har faktiskt hört mig sjunga,, han tvingade mig att sjunga och spela in det så jomen visst det gjorde jag.
Så han har ju hört mig,, haha nu låter det ju som värsta grejen. Men jag har fobi för det bara =) Kan också bero på att min syster är en känd artist som turnerar runt om i eskilstuna och vunnit massor med musiktävlingar när hon var liten och sånt där som gör att jag inte vågar sjunga för känner att hon är ju nååågot bättre :D haha

jajaja,, Värsta inlägget om en liten fobi.. Men jag har ju tråkigt som sagt!
Men ni får gärna berätta något om era fobier? skulle vara kul o veta..

Jag utmaner ALLA som läser in blogg.. Så får vi se vilka som skriver. :) skoj

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack gumman skönt att veta, eller jag vet, men inte lätt att prata om du förstår. =).

Finns för dig, hoppas du vet det. =)



Snygging till blogg har du skaffat dig. :D

2009-04-16 @ 13:51:48
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: idalööw

Mina "fobier"; de tre S:en

Spindlar

Sprutor

&

Skitäckliga skräckfilms-snubbar ;) evil dead, klart du komer ihåg :D haha

2009-04-17 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0