jag älskar blåsta blondiner!

Haha! Jag stod vid garderoben försöker hitta kläder vad jag ska ha på mig idag och såtr och diggar och sjunger till musiken som står på.
Helt plötsligt när låten börjar ta slut hör jag vad det var för låt!
Jomen självaste åza står och diggar/sjunger till Paris Hilton med stars are blind!!

Haha, kände mig lite patetisk, ingen aning vart jag fick låten ifrån? men jaja.. det var dagens skratt.. eller inte!
Dagens skratt lär äga rum på dansgolvet när jag ramlar/skämmer ut mig!




Kommentarer
Postat av: kissiesflicka

haha du, ditt namn Åza säger ju en del om dig och ditt patetiska liv.

2009-04-29 @ 11:48:28
URL: http://kissiesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0