Godmorgon!

Har nyss vaknat typ, eller a för 50 min sen, men ändå. Blev en sen natt igår. Pontus och jag hade de mycket rolig kväll. Kill bill vol2 gick på tv i går också. ÄLSKAR dom filmerna, kom underfund med att det är dom bästa filmerna jag vet. Kan se dom, om och om igen!

Idag ska ska jag kansk i väg o sola, beror på om jag orkar är jätte trätt fortfarande. och det stänger om 2 timmar, så jaa.  får se helt enkelt. Idag blir det plugg plugg plugg. ska inte göra någonting annat! nope! Vill ju verkligen inte skämmas när jag kommer ut med mina betyg.. usch. Visst INGEN kan slå min syster ;) eller jo willy gjorde det engligt pontus, men ingen annan :O hon hade inte så bra vill säga, men säger inte vilken syster. kanske inte hon tycker om :D

Nu ska jag upp och äta en boll som jag gjorde igår. det blev visst över!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0