frusen

HAr nu kommit hem efter en skön kväll på rothoffs! :)
Ida och jag slog oss ner med ölen och chipsen och musiken på gräsmattan, sedan kom Jossan och hennes två kill kompisar tobbe och acki tror jag dom hette, mycket trevliga pojkar. Då satte vi oss på en bänk prata gamla minnen och nya och framtida :) Vi hade det mycket trevligt / mysigt..

Nu är jag hemma och lite frusen, men ska lägga mig snart för ska upp i morgon och parkhänga igen.



vi kom dit när det var ljus men becksvart när vi gick :) Tack för en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Idalööw

åå jaa det var tokmysigt :D ser fram emot morgondagen. Norpar lite folköl av far och tar med mig ;) hehe..

2009-04-09 @ 22:55:26
Postat av: Åza

IDA; Ja morgondagen kommer bli minst lika bra! Lite varmare bara ;D jag köper med mig lite öl på hemköpan ;) Ses i morgn!

2009-04-09 @ 23:00:22
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0