falkon the bird

Härlig dag i solen!
Vaknade ochgjorde iordning pasasallad *skit god btw
Och sedan tog på mig kläder och gick mot stålfors där jag mötte Ida och gick till Ica supermarket och köpte mig några öl, Sedan gick vi mot vilsta och satte oss vid en stig. Där skulle vi käka våran bruch, men klantiga jag tog med mig bara bestick. haha så fick smaka lite av idas pastaröra :D
Men en efter halvtimme började komma skugga så då gick vi till vilsta badet och satte oss mitt på stora gräsmattan och öste musik och knäppte bärsen! Så härlig dag. Bara satt där och glassa i solen..<3
Vid tre åkte ida iväg och jag gick hem så härligt!  Riktigt mysig morgon var det.



När jag kom hem väntade min pastasallad på mig och Mums vad god den va!
Jag funderar nu på om jag ska iväg eller stanna hemma och plugga ? Vad sägs.. får se vad som bär mig :) Om jag hjar någonting att plugga utom historian så kan jag nog plugga lite grann?

pz ♥

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

ny fräsch design ligger uppe också.

2009-04-11 @ 13:59:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0