diss list?

snart kommer jag börja med en dissar lista också förfan! Blir ju så arg på vissa saker alltså..
som den där MAYHEM! bajsa på dig.. är det musik? han sjunger mitt i låten med audiotunes och det låter fortfarande falskt! :S DRIV?  ( dom som inte vet vad audiotines är.. det är ett program där man sjunger och det programmet gör så din röst hammnar på rätt plats, så det int blir falskt om ni förstår?) T-pain andvänder exempelvis det, men han gör det ju bra! Tpain låter inte bra live haha. så det är ju väl behövt för honom.

Men men nu ska ja inte vara sån :P
God natt med er! ♥




(ja jag vet att min panna är brunare än ansiktet och att mina händer är vitare, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0