67 dagar kvar!

Heeej bloogeeeen! (internskämt)

Skön dag som satan idag, Har varit solsken hela dagen! Underbart! Skola vid 11 till 2 =) Träffade Malin med sin söta Elica stod och pratade en stund. Sedan gick jag sofia och anna och betalade för flaket! :D Härligt! Efter det så blev det american pizza (kebab pizzan så klart) Mumsigt värre!
Efter det så åkte vi till Tuna och hjälpte sofia att hitta skor, själv letade jag efter solglasögen känner att jag behöver det. Mina är så fula vill inte ha dom! :D Men hitade inga tyvärr.. Får leta senare. Klockan är nu halv 8 och det är fortfarande skit ljust ute! Så skönt att det är 1 april och att sommaren är på väg med stora kliv nu hoppas jag! Fåglarna kvittrar utanför mitt fönster! :D hii

Nu ska ja göra nånting vettigt!
pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0