seg

Igår firade ja o pontus julen hemma hos pappa, tills kl sex, då drog vi hem till oss, och de var massa folk här, vi somnade kl 22.00 vaknade kl 01.00 då kom cassie ner till oss vi kollade på film "blow" till kl 5, sen gick vi o la oss.
Idag så skulle ja följt med pontus, men var för trött i morse, vaknade kl 16.00. Cassie kom ner o snacka skit o kolla på tv med mig, vi poppa popcorn det var min frukost ;D MUMS. Sen drog hon nu sitter jag vid datorn, ja ska klä på mig o köa mat och grönsaker med dipp idag :D MUMMMMS. Ska bara ta de lugnt idag, cassie vill att jag ska följa med henne till lotus, men har ingen biljett o vill inte betala 180 kr, plus att det kanske är fullt. så nee. jag ska ut i morgon ist, med emma :) ska bli skojj :D

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0