systrar <3

var ju med systrarna igår, vi hade väldigt kul. Satt framför en macbook och tog kort i typ en halv timma om inte mer, alla bara satt o flummade sig, ska lägga upp nånting sen, men inte än :) Snart ska Maria komma och hälsa på mig, se hur jag bor :) Så jag har städat för fullt igår..
En sak är väldigt konstig, jag somna typ vid 2-3 nångång igår, men ändå så sov jag typ tills nyss, och ÄVEN om jag försökte ta mig upp så gick det fan knappt :S fast på sommarloven sover jag alltid typ 14-16 timmar, men ja menar ja borde ju vara van nu ?  aja.. nu ska ja väl käka frulle o fixa mig lite granna :)

pz <3  ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0