SupÊrb

Ja, idag har det varit en bra dag. Åkte ner på stan mötte sofia, vi hade bara en lektion. Men vi gick upp och dansade ändå i stora salen, hell yeah! :D Värmde upp, dansa, o larva oss som vanligt ;) Sedan träffade jag ally åkte hem till min pappa hämta lite räkningar sen drog vi ner till stan käka mat o kolla runt lite i äffarer.
Nu har jag lagat mat o instalerat PS cs3 ! Hell yeah, men de e engelska o lite annorlunda mot jag är van vid, men men.. lär mig nog =)
Nu ska ja hjälpa ally på msn, för hon vill fixa sin blogg. Inte för jag är expert som ni kanske ser men ja kan lite även fast jag haft den i en dag typ :D haha

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0