Helgen som varit

i fredags
så började dagen med att jag gick på tuna park med cassie hennes syster o hennes mamma :) Det var mys, sedan åkte jag till station o mötte upp emma vi drog hem till mig o ja duchade o fixade mig snabbt, sedan börja vi dricka lite smått. Sedan kom johanna,sandra och heli från klassen. Och sedan Pontus Jeppe och cassie :P Vi drack spelade ölspel och hade skit kul, heli mådde inge bra så hon sov kvar i min soffa medans vi drog ut. Dansa o hade skit kul. Sedan gick ja o emma till subway och käka träffa en väldigt trevlig snubbe, Emma sa du får mitt nummer om ja får pengar. Så hon fick hunrda kronor! Men hon gav inte sitt nummer hon gav tiinas xD hahah vilken jävel då, men men vi fick gratis taxi. Tackar och tar emot :D
Då drog emma ja o pontus o jeppe hem till mig vi drog dit ricky och tobbe också:) Så blev liten efterfest. Somnade kl 8 på morognen hade druckit massa redbull så kunde nte somna :P

I lördags
vaknade ja vid 3, jag tvinga upp mig själv. Usch, Då fick ja sms från joanna som ville ut med mig, o klart jag ställer upp för fan :D Så hon kom hit o vi började dricka lite smått, pontus och jeppe och cassie var också här, sedan kom ovkså hanna o hennes vän ebba :D det var väldigt kul. Sedan drog vi ut på krogen o jag var typ nykter så var inte så pepp alls... Inte kul o dansa nykter så ja typ bara stod där som ett fån :P usch inge kul, sendan drog vi hem orkade inte göra så himla mycket facktiskt.  Så jag o joanna och cassie satt o små pratade till pontus o jeppe kom. Sen skulle vi sova men somna inte förrän 7 på morgonen :(

I söndags
så vaknade jag 4 så ja tvingade upp mig igen, Jag o joanna kollade på tv hela jävla kvällen, vi somnade vid tio, sedan vaknade jag av att cassie kom in o stod o kollade på oss :P så då vaknade jag till o ruskade om joanna :D  Vid ett tiden bestämde vi tre oss för att ringa taxi och åka till statoil, så ja det gjorde vi köpte massa chips o gotti gottis :D Så vi satt o moffade och kollade på film, "p.s I love you" Cassie satt och grät hela tiden ja höll för ögonen och joanna satt och klagade :P Ja joanna ville sova här igen så vi försökte sova vid 6 tiden men gick inte så bra, men vi somnade vid 7 iaf :P

Idag
vaknade jag halv tre av att ida väkte mig för jag skulle ju gå på stan med henne idag :P så det var bara att gå upp och klä på sig sen drog ja till tuna park. Vi gick runt där köpte en massa, Nu äntligen har jag nyårs kläder *puh* tog sin tid att hitta ;) Tack ida :D Nu är jag hemma ska äta mat och försöka bli trött :)

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0