Lördags

Galen kväll i fredags :D
ja o cassie beslutade oss för att gå på krogen, så ja sprang upp till henne satt o förkröka där satt o spela ett jag har aldrig spel, sen sprang vi ner till mig drog några öl. Sedan blev det målet time, fett gott kyckling tallrik :D Efter 20 minuiter tog vi taxi till krogen. Och är då jävlar.. hon hade ju beslutat att supa mig under bordet :O o det jävlar gjorde hon, hon gav mig shot efter shot efter shot.. o massa drinkar. Såg anna matilda och malin där inne, o ja va ju lite dragen så ja presenterade matilda som amanda ? oops, sry matilda :) jaa, vi passera mellan baren,toan och rökrutan, blev inte så mkt dans dansa några låtar men det räckte :D Sen kommer ja inte ricktigt ihåg vad vi gjorde, men vi var 5 stycker som proppa in oss i taxin o körde hem, kom hem runt 4, så vet inte riktigt vad ja gjorde på stan 2 timmar ? :P aja.. det var en riktigt rolig kväll, vaknade upp full också.. men de var värt det :)

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0