jullov

Ja, som ni ser i inlägget innan så kom ja hem ganska sent, o man blir inte trött av att promenad inte jag iaf.. blir piggare i sinnet df blir jag trött.. men aa så jag sov bara 3 timmar i natt. mådde bokstavligt skit i morse. Så jag missa dansuppvisningen. men men, det är lov nu ! hell yeah;D
en liten lisat på vad jag ska göra :D

19.de   krogen
20.de   Maria kommer , myskväll med alla syskonen. Julklapps utdelning.
21.de   Ansiksvård hos malin, senare blire dricka o spela spel
22.de   julmiddag hemma hos pappa  
23.de   jobbar mellan 20.00-03.00
24.de   julmiddag hos pappa, äta gott o dricka
25.de   krogen
26.de   mellandagsrea
27.de   malin 24 år
28-30   ?
31.de   äta ute med sanna och dricka gott, sedan festa
1.a        BAKIS
5.de     19 år !


Det är mitt jullov, kommer säker komma massa oplanerade saker, men sofar iaf :D
pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0