jaja...

Råkade tappa min kula medans ja satt och åt chips, sen så tog det ett tag o jag råka svälja den :( lite jobbit jaa.. så ja ringde cassie och frågade om hon var hemma hon kom precis hem o ja fick en ny, sen gick vi en promenad runt fröslunda och prata lite problem och sånt. Fast hon är jäävligt rolig o prata problem med, hon får typ damp ryck o skriker o jag vet inte vad xD haha. skön brud. Så nu har jag kommit hem, ska försöka sova engång till, eftersom jag inte lyckades förra gången :P Mår fett illa av den där kulan,, kommer bajsa ut den om 24 timmar, nice ;D Men men nu är kl mycket ska upp vääldigt tidigt, ska vara i skolan kl kvart över 8 :S usch fy blä.. men men kommer gå bra när man väl är där liksom. Men aa goodnight folks

pz <3 ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0