Frisk snart :)

Idag, missade jag skolan, var inte meningen. För min mobil dog av batteriförlust, medans jag snoozade. haha.
Skulle precis skriva min sorg över mina borttappade skor (som jag älskar) Men kom precis på vart dom är nu, har grubblat hela jävla dan för dom ju. haha dom är ju hos sofia ;D Vilken lättnad att ja kom på det.
Men men, har lagat jätte god mat idag åt min o pontus. Laga kyckling och bulgurr med thai grönsöker, de var mums.
så nu är ja proppmätt och ska hoppa in i duschen.
Jag börjar äntligen bli frisk nu, hostar bara släm, så de är ju på bättringsvägen. very nice very nice :)

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0