9*7=?

sköönt dag. först mdk med monica, satt bara o prata om vi skulle köpa mat eller äta i skolan typ hela lektionen.
Sen köpte vi mat från spicyhot tog med oss till andra mdk med kerstin. Där satt vi o kolla på film i 2 timmar och 20 minuter och åt våran mat, men ja somna ganska snabbt och snarka gjorde jag tydligen ;D
sen var filmen slut, och då drog vi till hk sofia köpa jätte skämmiga saker :| haha ne skämta. men sen drog hon o jag o anna gick till myrorna xD titta lite, sen tog jag bussen hem.
då var de nån tant som satt bredvid mig, verkade lite knarig. satt o sa lite små komentarer till mig.
Men jag satt och tänkte på att jag saknar mattematik, kalla mig nörd men tycker det är jävligt kul med matte.
sen tänkte jag på det iaf, då ställde hon frågan vad är 9 gånger 7?
Då blev jag jätte glad för satt o tänkte precis på matte, så jag svara glatt 63 :D:D haha neeeerrd (A)
Men men nu ska ja packa o sen kila till hanna hämta öl o dra till jasmin.

pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, tänkte efter och det var ju inte skämmigt igentligen :D alla köper ju de så :D

2008-12-05 @ 16:53:13
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anna

haha skämmigare att inte köpa det ;D

2008-12-05 @ 23:18:37
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0